25 April 2007

Kontakt

Mõtlesin, et kui juhuslikult tuiate mööda Chofu tänavaid ringi ja pole midagi peale hakata, siis võite läbi astuda. Aadress on selline:


Ruumi number on A-407 neljas korrus.

Maili aadress on endiselt:
risto@teip.ee

Telefoni number on:
+819044332498

Telefoni e-mail on:
krossu@ezweb.ne.jp
(mailist on all pikemalt juttu)

Jõulu- ja muud pakid võib saata aadressil:

University of Electro-Communications, Tokyo
International House A-407
1-5-1 Choufugaoka,
182-8585
Choufu-shi
Tokyo
Japan


Peale selle muidugi Jaapani must-have (kohustuslik) vidin - telefon. Peale seda kui meid oli ametlikult tulnukateks rgistreeritud ja me olime oma tulnuka id kaardi (alien id-card) kätte saanud, läks telefoniralli lahti. Et õpilaste soodustust saada (kõik 50% odavam) sai vaid väheste telefonide hulgast endale lemmiku valida ja loomulikult olid need suhteliselt saastad. Kuid sellele vaatamata sai Krosser endale sellise paki:

Millest omakorda tulid välja sellised vidinad:

au Flower Can on ilmselt kõige ägedam jupp. Sisaldas endas mulda ja seemneid, mis ma juba maha panin, eks paistab, kuidas mu aedniku oskused on - igatahes on purk rõdul ja veel ei ole midagi märkimisväärset juhtunud. Telefon ise on muidugi klapiga ja punane. Klapita telefon on suhteliselt haruldus. Igatahes ilmselt samm edasi mu vanalt 6210-lt. Õnneks sai liitudes telefoni tasuta, väikeseks miinuseks vast see, et kogu menüü ja pull on jaapani keeles, millest ma mitte kui midagi aru ei saa:


Igatahes sisaldab üks odav teledon endas: ainult G3 tehnoloogiat, sõnaraamatut jaapani keelest inglise keelde ja vastupidi, loomulikult on kaamera, siis sõnastikul on lisavidin, mille abil saab kaamera mingi suvalise inglise või jaapani keelse sõna peale suunata ja koheselt pakutakse sellele sõnale vaste. Peale selle veel igasugune veebi sirvimine, raadio, GPS võib vajalikuks osutuda - kahjuks on see teenus tasuline, kuid hommikul peavaluga on vahel hea teada saada kus sa asud. Ja ilmselt on vilesi ja kellasi veel nii palju aga õnneks ei saa ma ju jaapani keelsest menüüst midgai aru. SMS-e jaapanis pole Olemas on nn "short-mail" mis on smsi sarnane, aga saab trükkida kuni 1000 tähemärki ja saata saab vaid sama teenusepakkuja piires. Lisaks sellele on e-mail. E-maile saab saata nii telefonide vahel kui ka arvutilt telefonile ja telefonilt arvutile. Suhteliselt mugav värk ja meilide peale teaviotab automaatselt nagu SMS-i puhulgi. Aadressi ja numbri topin kuhugi üles. Kui ma veel mingit raketitehnikat telefonist olen kunagi välja lugenud, eks ma siis hoian kursis teid. A ja lisaks veel see, et jaapanis peab telefoni küljes rippuma nii palju vidinaid kui võimalik ja ideaalis oleks veel parem kui neid vidinaid oleks rohkem. Ma ei ole veel jõdnud endale soetada, aga ma töötan selle kallal. Ükspäev nägin jaapanlanna telefoni küljes umbes kahe rusika suurust junni, mis koones lugematust arvust vidinatest, nii et mul on veel päris pikk tee käia enne kui ma suudan vähe massi sulanduda.

No comments: