18 January 2008

Matsue (teel 4)

Jätkab sealt kus pooleli jäi ..

Sai baaris hüvasti jäetud ja jaama poole ajama. Kerge 14 tunnine tripp ja pikim peatus oli alla 45 minuti. Rahulikult kohe esimese rongi peal sliipi kuni keegi ming üles ajas ja sai jälle vahetada. Mingi lugematu arv, praeguseks igatahes ei mäleta rongisõidust enam muud midagi kui seda, et rämedalt hakkas lund sadama ja pimedaks läks. Selline 1 vaguniga rong, keset kuskil chopat, pimedas ja lumesajus -päris äge oli. Lõpuks ma ikkagi jõudsin Matsuesse välja. Matsues sain ma kokku Nate'ga, keda ma polnud veel oma silmaga näinud, aga tuli välja, et väga tsill tüüp. Oi ja kohe esimene asi suurest kohast eemal olles - inimestel on autod. Bulgaarlane ütles pärast pärast teist kuud Jaapanis olles, et ta tunneb kõige rohkem puudust autos olemisest (mitte et tal endal Bulgaarias auto oleks olnud). Igatahes oli lund pädevalt, aga veel pädevam oli me ride, millest ma kohe järgmine päev pidin pilti tegema:

Selline elajas: 660 kuubikut, alla 800 kilo ja 4-ratta vedu. Ja ma ei aja udu ka.

Sama päeva õhtul käisime veel kusagil söömas ja muud tarka vist ei teinudki. Nate elab Matsuest tegelt 30 kilti eemal, mis selle sinise püssi jaoks oli meeldivad pool tundi. Järgmine päev läksime ühte koske vaatama, kus taga pidi tempel olema. Kose leidsime üles, templit mitte.

Tegelt vist kusagil sealsamas lähedal pidi templiga kosk ka olema. Kosk nähtud otsustasime selle aasta esimese memme teha. Suht tulnukas tuli.

Peale seda suund templisse, poolel teel templi mäe otsa tuli selline asi vastu:

Ei läinud just väga kaua aega, et ära ühendada. BBQ it is.

Tegelt päris sellest ikka ei teinud, aga poolel teel teplisse küll, grillvorstid ja vahukommid ilusti kaasa pakitud ja vana aasta peolaud missugune. Peale pidurooga koju tagasi, tahmakord maha ja läksime inglasele külla. Vana hea vaidlus kes roolis on, õnneks mul pole kääsarääkimisõigust kuna Jaapanis välku lubasi ei tunnistata. Peale kerget kella 10-11 teed seadsime sammud poodi. Aga kuna jes palgapäeva polnud, siis ei saanud kohe hulluks ka minna. Ja no tegelt sai tossude asemel hoopis õlle ja muud kraami osta. Et siis selline pood, mis päevavalges on riide ja tossu pood ja öösel pubi. Väga pro koht. Omanik ise Skypes ja teeb count-downi. Mõnus väike koht, enamus seltskonnast kõik välismaalastest inglise keele õpetajad ja neid ei ole Jaapanis vähe, kuid vaatamata sellele on jaapanlaste inglise keele tase suht nigel. Ja nagu hiljem selgus, siis keele õpetamine pidi käima stiilis "Repeat after me ..". Parim kommentaar tuli inglaselt "I'm a human tape recorder".

Kuskil 1 paiku otsustasime koju minna. Üks japsi tsikk, kes meid inglase juurest koju tõi hakkas ka ära minema ja peale küsimist, et äkki ta viskab meid ka ära ning saadud vastust, et ei. Tellisime me takso ja läksime koju. Näed siis. See aparaat ka siinmail järgi proovitud. Jube muhe värk, uks tuleb automaatselt lahti ja läheb automaatselt kinni. Kahjuks selle aasta jaanuarist enam ei tohi suitsetada taksos.

1 jaanuar hakkas sellega, et sai poole päevani magada. Siis kerge söök restos:

Kohustuslik kultuuriprogramm:

Lõbustus ja kerge shoping:

Ja masterpiece. Yukiko(lumelaps). Jaapanlased olid täiesti lummatud me kunstist. Korralik foto sessioon, kuna me ehitasime selle täpselt MosBurgeri ukse kõrvale. Peab ütlema, et veidi tüse sai küll ja teist palli polnud just kõige lihtsam peale tõsta, aga hakkama me saime. Fine tjuunimise juures tollerdas mingi japs ka seal lähedal ringi - tuli välja, et ta oli jalgrattavõtme ära kaotanud, aga kuna maas oli umbes 10 senti lund, siis polnud seda just eriti lihtne otsida. Ja kunagi ei tea, kas Yukiko seda endale äkki nahavahele ei keeranud. Võtit me üles ei leidnudki. Viskasime kuti autoga koju ja tegime kerged kohvid.

Poolel teel koju veel poest läbi, 10 kilo riisi ja oligi aeg magama minna, et hommikul liiga vara rongi peale minna.

Matsue oli kokkuvõttes äge koht inimeste poolest. Natega sai huumorit rohkem kui rubla eest. Mingi 3-4 tundi und ja juba oligi vaja kargud alla ajada. Umbes sekundi täpsusega jõudsin rongi peale. Et minna Fukuokasse (Jaapani lõuna saare suurim linn) ja poolel teel oli veel plaanis Hagist läbi minna.