16 March 2008

Aeg saab ymber

No nii s6brad. pole endast juba ammu elum2rki andnud ja kasutades Matu s6navara v6in julgelt 8elda, et nii kuramuse kiire on olnud, et ei j6ua peldikus isegi raputada enne pyksi panekut. Nimelt siis sai kool l6petatud, vanematele ja t2dile jaapanit n2idatud s6pradega hyvasti j2etud, kuna need ykshaaval siit minema tilkusid ja nyyd ongi aeg minu k2es. Homme 17. m2rts pakin ennast taas kokku ja seekord siis ninaga juba kodu poole.

Kunagi ammu yhel n2dalavahetusel kui yliigav oli sai sellise m6tte peale tuldud, et 10 tundi lennuki s6itu on ikka igavamast igavam. Ja no nagu tavaliselt ikka kui igav on, m6eldakse lollusi v2lja. Minu lollus seekord on siis selline:

Tokyo - Osaka 88buss
Osaka - Shanghai laev
Shanghai - Peking rong
Peking - Irkutks rong
Irkutks - Moskva rong
Moskva - Tallinn rong

Need kes tahtsid 2 yhes saada, et mulle vastu tulla ja lennujaama iseavanevaid uksi vaadata, peavad seekord pettuma. Hetkel ma veel ei kujuta ette, millal ma l6puks koju j6uan, aga ilmselt kuskil aprilli keskel. Eks ma yritan teid ikks kursis hoida kui v6imalik. Eestis n2eme.

Sayonara

1 comment:

Anonymous said...

Sii juu suun siis.
Vaata, et sa ei katkesta - nii nagu Rahnu tavaliselt teeb;))